Supportkonsulent
Ein supportkonsulent gir teknisk støtte til kundar eller tilsette internt i bedrifta.
Arbeidsoppgaver
Som supportkonsulent hjelper du menneske, enten det er tilsette i eige selskap eller kundar i bedrifter, med å løyse tekniske problem. Yrket kallast også helpdeskmedarbeidar.
Supportkonsulenten tar imot førespurnadar på chat, telefon og e-post. Du løyser også problem på tekniske tenester som bedrifta driftar, leverer eller bruker.
Vanlege arbeidsoppgåver for ein supportkonsulent:
- ta imot førespurnader frå kundar og tilsette
- gi brukarstøtte
- søke etter feil og rette opp feil
- installere og sette opp program eller maskiner
- lage dokumentasjon og framstille rutinar
Gode kunnskapar om tekniske tenester som programvare, maskiner og nettverk er viktig.
Kor jobbar supportkonsulentar?
Supportkonsulenten jobbar i alle typar bransjar, både i store og mellomstore bedrifter.
Bli med ein supportkonsulent på jobb
Korleis er det å jobbe som supportkonsulent?
Supportkonsulent
Yvonne Skaugen
Supportkonsulent
Sten Fagervold Simonsen
Viktige egenskaper for en supportkonsulent
Som supportkonsulent må du vere flink til å kommunisere, formidle og samarbeide. Du må arbeide systematisk og nøyaktig og vere i stand til å finne informasjon og løysingar på problem. I mange tilfelle må du kunne meistre teknisk engelsk, sidan brukarrettleiingar ofte er på engelsk. Ei evne til å takle omstilling og endring i eit fagfelt i stadig utvikling er nødvendig.
Kva tener supportkonsulentar?
Korleis utdannar du deg til supportkonsulent?
Du kan utdanne deg på vidaregåande nivå eller på høgare nivå ved høgskolar eller universitet.
Kva for ei utdanning er vanlegast for supportkonsulentar?
Bedrifter: Kor jobbar supportkonsulentar?
Her finn du ei oversikt over bedrifter som har stillingar i dette yrket eller liknande yrke. Dette kan vere nyttig for den som leitar etter arbeidsplass, læreplass eller hospiteringsplassar. Oversikta kan også vere nyttig for skular som vil finne bedrifter dei kan samarbeide med.
Bedrifter med supportkonsulentar
Vigo
Informasjon om løpande lærekontraktar og godkjende lærebedrifter blir fylkesvis henta frå Vigo. Alle fylka i landet har inngått ein driftsavtale med Vigo og Utdanning.no for å få denne informasjonen presentert nettsidene våre.
Vi hentar nye data frå Vigo og oppdaterer informasjonen om lærlingar og lærebedrifter kvar natt.
NAV
Arbeidslivsinformasjon får vi frå Navs Arbeidsgivar- og arbeidstakarregister (Aa-registeret).
Arbeidsgivarar pliktar å registrere sine tilsette i Aa-registeret, mellom anna med rett stillingstittel. Det er 9000 ulike stillingstitlar (STYRK-kodar) å velje mellom. Nokre yrke har mange detaljerte og dels overlappande underkategoriar, eksempelvis røyrleggjarar, og andre yrke manglar ein eigen kategori, eksempelvis hematologer. Dette betyr at det alltid vil finnast nokre unøyaktigheiter og feilregistreringar.
Me har knytt flest mogleg av Nav sine 9000 stillingstitlar opp mot 600 yrkesskildringar på Utdanning.no . Dette er ein manuell prosess og feil kan finnast. Vi jobbar kontinuerleg med å kvalitetssikre desse koplingane og tek gjerne imot innspel.
Nokre stillingstitlar frå Aa-registeret er kopla til meir enn éi yrkesskildring. Stillingstittelen "Spesialarbeider (Snekker)" er til dømes knytt opp mot yrka "Møbelsnikkar", "Trevaresnikkar" og "Industrisnikkar". Om ein legg saman stillingstal for desse enkeltyrka vil det samla stillingstalet bli for høgt.
Vi innhentar nye data frå Aa-registeret og oppdaterer arbeidslivsinformasjonen slik at vi har nye data på morgonen den 13. i kvar månad.
- 3120132 - DATAKONSULENT (SUPPORT)
- 3120130 - BRUKERSTØTTE IKT
- 3120123 - DRIFTSKONSULENT (IT SUPPORT)
- 3120121 - LEDER IT BRUKERSTØTTE
- 2130136 - KUNDEKONSULENT (DATA)
- 2130123 - IT-KONSULENT
- 2130112 - IT-BRUKERKONSULENT
- 2130108 - SYSTEMKONSULENT
- 2130106 - RÅDGIVER (DATA)