Supportkonsulent
Ein supportkonsulent hjelper brukarar med tekniske problem. Både brukarar internt i bedrifta, og eksternt hos kundar.
Arbeidsoppgaver
Som supportkonsulent løyser du tekniske problem med datamaskiner og IT-system. Yrket blir også kalla helpdeskmedarbeider eller IT-support.
Vanlege arbeidsoppgåver for ein supportkonsulent:
- svara på førespurnader frå brukarar via chat, telefon og e-post
- gi brukarstøtte og rettleiing for programvare, maskinvare og nettverk
- feilsøke og lause tekniske problem
- installera og konfigurera programvare og maskiner
- utarbeida dokumentasjon, rutinar og opplæringsmateriale
- oppdatera system og bidra til forbetring av tekniske prosessar
Kor jobbar supportkonsulentar?
Supportkonsulenter jobbar i ulike bransjar, som:
- IT-selskap som leverer programvare, nettverksløysingar eller maskinvare
- offentlege institusjonar som sjukehus, skular og kommunale tenester
- store bedrifter med eigne IT-avdelingar
Supportkonsulenter sørgjer for at IT-system verkar som dei skal, slik at bedrifter får utført arbeidet sitt.
Bli med ein supportkonsulent på jobb
Korleis er det å jobbe som supportkonsulent?
Supportkonsulent
Yvonne Skaugen
Supportkonsulent
Sten Fagervold Simonsen
Viktige egenskaper for en supportkonsulent
Som supportkonsulent må du ha gode tekniske ferdigheiter og like å hjelpa menneske. Du må også kunna kommunisera klart og forståeleg. I tillegg må du vera serviceinnstilt, tolmodig og løysingsorientert.
Kva tener supportkonsulentar?
Korleis utdannar du deg til supportkonsulent?
Du kan utdanne deg på vidaregåande nivå eller på høgare nivå ved høgskolar eller universitet.
Kva for ei utdanning er vanlegast for supportkonsulentar?
Bedrifter: Kor jobbar supportkonsulentar?
Her finn du ei oversikt over bedrifter som har stillingar i dette yrket eller liknande yrke. Dette kan vere nyttig for den som leitar etter arbeidsplass, læreplass eller hospiteringsplassar. Oversikta kan også vere nyttig for skular som vil finne bedrifter dei kan samarbeide med.
Bedrifter med supportkonsulentar
Vigo
Informasjon om løpande lærekontraktar og godkjende lærebedrifter blir fylkesvis henta frå Vigo. Alle fylka i landet har inngått ein driftsavtale med Vigo og Utdanning.no for å få denne informasjonen presentert nettsidene våre.
Vi hentar nye data frå Vigo og oppdaterer informasjonen om lærlingar og lærebedrifter kvar natt.
NAV
Arbeidslivsinformasjon får vi frå Navs Arbeidsgivar- og arbeidstakarregister (Aa-registeret).
Arbeidsgivarar pliktar å registrere sine tilsette i Aa-registeret, mellom anna med rett stillingstittel. Det er 9000 ulike stillingstitlar (STYRK-kodar) å velje mellom. Nokre yrke har mange detaljerte og dels overlappande underkategoriar, eksempelvis røyrleggjarar, og andre yrke manglar ein eigen kategori, eksempelvis hematologer. Dette betyr at det alltid vil finnast nokre unøyaktigheiter og feilregistreringar.
Me har knytt flest mogleg av Nav sine 9000 stillingstitlar opp mot 600 yrkesskildringar på Utdanning.no . Dette er ein manuell prosess og feil kan finnast. Vi jobbar kontinuerleg med å kvalitetssikre desse koplingane og tek gjerne imot innspel.
Nokre stillingstitlar frå Aa-registeret er kopla til meir enn éi yrkesskildring. Stillingstittelen "Spesialarbeider (Snekker)" er til dømes knytt opp mot yrka "Møbelsnikkar", "Trevaresnikkar" og "Industrisnikkar". Om ein legg saman stillingstal for desse enkeltyrka vil det samla stillingstalet bli for høgt.
Vi innhentar nye data frå Aa-registeret og oppdaterer arbeidslivsinformasjonen slik at vi har nye data på morgonen den 13. i kvar månad.
- 3120132 - DATAKONSULENT (SUPPORT)
- 3120130 - BRUKERSTØTTE IKT
- 3120123 - DRIFTSKONSULENT (IT SUPPORT)
- 3120121 - LEDER IT BRUKERSTØTTE
- 2130136 - KUNDEKONSULENT (DATA)
- 2130123 - IT-KONSULENT
- 2130112 - IT-BRUKERKONSULENT
- 2130108 - SYSTEMKONSULENT
- 2130106 - RÅDGIVER (DATA)