Fakta

Lærested:
Sted:
Høgskulen i Volda
Studietype:
Lavere nivå
Studietempo: Deltid
Studiepoeng:
15

Informasjon er oppdatert av Høgskulen i Volda

25. april 2024.

Om studiet

Målet med studiet er å bidra til at studentane kan vidareutvikle sitt didaktiske og faglege grunnlag for å bruke programmering og digitale verktøy i matematikkundervisinga. Studentane skal mellom anna få kompetanse til å vurdere korleis ulike digitale verktøy på best mogleg måte kan brukast i undervisninga. Endringar i matematikkfaget sett i høve til den digitale utviklinga og kva kompetanse ein matematikklærar treng, er også ein viktig del av studiet. Studiet har ei studieavgift på kr 5 000, i tillegg til semesteravgift.

Undervisningsopplegg

Undervisninga er nettbasert, bortsett frå ei obligatorisk samling i Volda. Kvar nettleksjon vert avslutta med ei lita innleveringsoppgåve knytt til dei temaa vi arbeidar med. Dette kan mellom anna vere ein liten videosnutt der ein løyser ei oppgåve med digitale hjelpemiddel, eit skjermbilete med forklaring eller ein kort refleksjon. Arbeidsoppgåver vil bli relatert til praktisk bruk av digitale verktøy i matematikkfaget i skulen. Vi legg opp til problembaserte og studentaktive arbeidsformer. Studiet startar i månadsskiftet september/oktober, og har eksamensinnlevering i løpet av april. Eksamen: Studenten skal levere ei vurderingsmappe med tre refleksjonsoppgåver (levert inn og fått rettleiing undervegs i studiet) saman med ein presentasjonstekst. I presentasjonsteksta på om lag 1000 ord skal studenten presentere refleksjonsoppgåvene og arbeidet med desse.

Opptaksinformasjon

Søknadstype: Lokalt opptak. Søknadskode: 4606

Anbefalt forhåndskunnskap

Fullført lærarutdanning og 30 studiepoeng i matematikk.

Alle utdanninger innen