Fakta
Informasjon oppdatert
29. mai 2022.


Om studiet
Innføring og utnyttelse av teknologi for effektiv samhandling internt og kan styrke en sosial kapital i en virksomhet gjennom tilgang til kunnskap og ressurser som går utover eget etablert nettverk.
I dette kurset får du innsikt i hvordan sosiale medier som teknologier kan bidra til gevinstrealisering innenfor ulike forretningsområder og eksisterende forretningsfunksjoner i en virksomhet. Du vil blant annet lære om sosiale medier sin rolle i forretningsdrift, og om å markedsføre seg digitalt.
Undervisningsopplegg
Hvert kurs har en varighet på totalt tre uker. All undervisning er nettbasert, og felles for alle kurs er tre 3-timers nettforelesninger via Zoom på oppsatte tider. Øvrig undervisning skjer via læringsplattformen Insendi og består av fagstoff i ulike former, video, oppgaver, diskusjoner, selvtester m.m. Dette kan variere fra kurs til kurs. Du kan forvente en arbeidsmengde på ca. 25 timer totalt per kurs.