Fakta

Sted:
BI Nettstudier
Studietype:
Videreutdanning
Studieform: Nettstudium

Informasjon oppdatert

6. mars 2024.

Om studiet

Innføring og utnyttelse av teknologi for effektiv samhandling internt og kan styrke en sosial kapital i en virksomhet gjennom tilgang til kunnskap og ressurser som går utover eget etablert nettverk.

I dette kurset får du innsikt i hvordan sosiale medier som teknologier kan bidra til gevinstrealisering innenfor ulike forretningsområder og eksisterende forretningsfunksjoner i en virksomhet. Du vil blant annet lære om sosiale medier sin rolle i forretningsdrift, og om å markedsføre seg digitalt.

Undervisningsopplegg

De korte kursene gjennomføres 100% online. Det blir diskusjon, interaksjon og læring - bare i et kompakt format. Kurset har en varighet på totalt tre uker, med 3-timers nettforelesninger via Zoom på oppsatte tider. I tillegg til nettsamlingene jobber du med fagstoff i ulike former via læringsplattformen Insendi. Alt du trenger for å gjennomføre kurset vil du finne her. Innholdet kan variere fra kurs til kurs, f.eks. video, oppgaver, diskusjoner, selvtester med mer.

Etter fullført kurs vil du motta et deltakerbevis i form av en digital badge. Denne kan du enkelt lagre og dele på LinkedIn eller dine sosiale nettverk. 

Læringsutbytte

  • Sosiale medier rolle i forretningsdrift
  • Social CRM
  • Teknologier for effektiv samhandling
  • Åpne innovasjonsprosesser
  • Digital markedsføring