Fakta

Lærested:
Sted:
Høgskulen i Volda
Studietype:
Lavere nivå
Studietempo: Deltid
Studiepoeng:
30
Søknadsfrist: 1. mars

Informasjon er oppdatert av Høgskulen i Volda

9. februar 2024.

Om studiet

Vidareutdanninga er retta mot realfaglege tema i barnehagen for å auke barnehagelærarar sin kompetanse innanfor desse fagområda. Det vert sett fokus på å legge til rette for at borna får erfaringar innanfor matematikk og naturfag. Studentane skal kartlegge kva plass realfaga har i leike- og læringsmiljøa i eigen barnehage, og arbeide med å utvikle desse. Det er eit mål å vidareutvikle moglegheitene for oppdaging og utforsking i lag med barna, både ute og inne. Teknologi og programmering i barna sitt leike- og læringsmiljø er også ein viktig del av studiet. Nokre av arbeidskrava skal gjennomførast saman med kollegaer og barn i barnehagen. Det er difor eit vilkår at studentane har moglegheit til dette. Utdanninga er eit tilbod under satsinga Kompetanse for framtidas barnehage Utdanningsdirektoratet (UDIR).

Undervisningsopplegg

Undervisninga er nettbasert og asynkron. Dette betyr at studenten får tilgang til digitale læringsressursar, for eksempel filmar, som kan nyttast på valfrie tidspunkt innanfor gitte fristar. Gjennomføring av alle leksjonane med tilhøyrande aktivitetar er obligatoriske. Desse aktivitetane kan til dømes vere å dele erfaringar og observasjonar frå barnehagen, samle materiale, delta i diskusjonar og gi tilbakemeldingar til medstudentar. Kontakten med faglærarar og medstudentar er i hovudsak skriftleg, men vi legg opp til gruppearbeid, der mindre grupper av studentar sjølve avtaler å jobbe saman i videomøter. Det kan også vere aktuelt å gjennomføre nokre få videomøter der faglærarar og studentar deltek til oppsett tid. Eventuelle tidspunkt for desse blir fastsett i samråd med studentane. Studentane må levere og få godkjent tre skriftlege arbeidskrav. Nokre av arbeidskrava skal gjennomførast saman med kollegaer og barn i barnehagen. Det er difor eit vilkår at studentane har moglegheit til dette. Eksamen i emnet er ei individuell semesteroppgåve på 2000 til 2500 ord, der de rapporterer og reflekterer over eit utviklingsprosjekt med mål om å utvikle realfagleg praksis i barnehagen i løpet av studieåret.

Opptaksinformasjon

Søknadstype: Kompetanse for framtidas barnehage. Søknadskode: 4399

Anbefalt forhåndskunnskap

Fullført lærarutdanning (barnehagelærar, førskulelærar eller tilsvarande).

Alle utdanninger innen