Fakta

Lærested:
Sted:
Høgskulen i Volda
Studietype:
Høyere nivå
Studietempo: Deltid
Studiepoeng:
15

Informasjon er oppdatert av Høgskulen i Volda

25. april 2024.

Om studiet

Kunnskap om innovasjon og fagutvikling i møte med barn, unge og familiar i utsette livssituasjonar er viktig kompetanse i barnevernet. Studiet plasserer seg i spennet mellom teori og praksis, og skal gi avansert kunnskap om innovasjon og fagutvikling i kunnskapsbasert barnevernsarbeid. Det vert lagt vekt på korleis forskingsbasert kunnskap, brukarkunnskap og erfaringsbasert kunnskap supplerer kvarandre og er grunnlag for kvalitativt betre praksis. Tverrfagleg samarbeid og samarbeid med barn, unge og familiar i utsette livssituasjonar er sentralt, i tillegg til etiske aspekt ved slikt arbeid. Studiet er obligatorisk emne i Master i barnvernsarbeid og vil bli godkrive om du ønskjer seinare å søkje opptak til denne graden.

Undervisningsopplegg

Undervisninga er organisert i samlingar, sjølvstudium, rettleia praksis og fagleg utviklingsprosjekt. Praksis og prosjektarbeid går føre seg parallelt. Problemstillinga for prosjektet skal utarbeidast i lag med profesjonsutøvarar, barn og/eller foreldre ved praksisplassen. Arbeidet kan gjennomførast individuelt eller i gruppe. Høgskulen har gjennom sine samarbeidsavtalar tilgjengelege praksisplassar, men studenten kan søke om å få gjennomføre praksis på eigen arbeidsplass.

Opptaksinformasjon

Søknadstype: Søk 1. november.

Anbefalt forhåndskunnskap

Fullført bachelorutdanning, som gir yrkestittel sosionom, vernepleiar eller barnevernspedagog Søkarar med anna helsefagleg, pedagogisk, psykologisk eller samfunnsvitskapleg utdanning, og minimum eitt års relevant yrkeserfaring frå arbeid med barn unge og familiar i utsette livssituasjonar kan få særskilt vurdering. Det er krav om minst karakteren C i snitt frå bachelorgraden

Alle utdanninger innen