Utdanningstilbud

Viser 10 utdanninger
Tittel Studietype Studieform Sted
Adobe creative designer Annen utdanning Nettstudium, Nettstøttet, Samlingsbasert, Undervisning ved lærestedet, deltid
Adobe InDesign Annen utdanning Nettstudium, Undervisning ved lærestedet, deltid Oslo
Digital designer Annen utdanning Nettstudium, Nettstøttet, Samlingsbasert, Undervisning ved lærestedet, deltid Oslo
Digital journalistikk Årsstudium og kortere Nettstudium, deltid Oslo
Digital kommunikasjon Årsstudium og kortere Nettstudium, Nettstøttet, Samlingsbasert, deltid Oslo
Digital markedsføring Årsstudium og kortere Nettstøttet, Samlingsbasert, deltid Oslo
Digital rådgiver Årsstudium og kortere Nettstudium, Nettstøttet, Samlingsbasert, Undervisning ved lærestedet, deltid Oslo
Forretningsutvikling og design thinking Annen utdanning Nettstudium, Nettstøttet, Samlingsbasert, Undervisning ved lærestedet, deltid Oslo
Interaksjonsdesign og brukervennlighet Årsstudium og kortere Nettstudium, Nettstøttet, Samlingsbasert, Undervisning ved lærestedet, deltid Oslo
Photoshop, InDesign, Illustrator, Grafisk design kurspakke Annen utdanning Nettstudium, Samlingsbasert, Undervisning ved lærestedet, deltid

Om lærestedet

Våre studier er i samarbeid med Høgskulen i Volda. Inventas er også samarbeidspartnere på faglig innhold og med foredragsholdere. I tillegg til disse samarbeider vi med relevante foredragsholdere fra Deloitte, Pure Content og Anadigme på ulike kurs.

Vårt brede nedslagsfelt gjør at vi kan tilby et bredt spekter av kurs, konferanser og studier. Lang erfaring med denne typen virksomhet gir trygghet enten du har behov for opplæring innen visuell kommunikasjon, trykk eller webdesign. På kurs og studier hos IGM kombineres teori og praksis på en utbytterik måte med erfarne forelesere som har dybdekunnskap innefor sine fag.

Vi gir deg mulighetene du trenger for økt kompetanse, både i et langsiktig og kortsiktig perspektiv. Vi er opptatt av våre kunder og gode kundeopplevelser. På våre kurs har vi små grupper, dette fordi vi ønsker at du som kunde skal få en god opplæringssituasjon, både bli sett, hørt og stille spørsmål.