Fakta
Informasjon oppdatert
19. februar 2025.


Om studiet
Er du frustrert over din bedrifts manglende tilstedeværelse i sosiale medier? Opplever du at innholdet dere publiserer ikke når ut til følgerne deres eller får nok engasjement? Da bør du bli med på kurset i strategi for sosiale medier med Charlotte Lauvland.
I dette kurset vil du lære hvordan du kan utnytte sosiale medier for å nå dine mål, enten det er å bygge merkevaren din, øke antall følgere eller skape lojale kunder. Charlotte vil lære deg hvordan du finner og forstår målgruppen din, lage effektive personas og velge de beste sosiale medier-kanalene for din virksomhet.
Men det stopper ikke der. Du vil også lære hvordan du kan sette strategiske mål, lage innhold som fanger oppmerksomheten og engasjerer publikumet ditt. Og når kurset er ferdig, vil du ha din egen ferdige strategi som du kan implementere med det samme.
Charlotte Lauvland er en erfaren markedsfører. Hun har jobbet med alt fra ledelse og strategi til salg, innholdsproduksjon, annonsering og sosiale medier. Hun vil dele av sin kunnskap og erfaringer og gi deg verktøyene du trenger for å lykkes med sosiale medier. Så, bli med i dette kurset og skap en sterkere tilstedeværelse i sosiale medier og nå ut til flere mennesker enn noen gang før!
Undervisningsopplegg
- Ta kurset i ditt eget tempo
- Praktiske øvelser
- 28 leksjoner fordelt på flere moduler
- Total videotid: 1 time og 35 minutter
- Estimert tid for å ta kurset: 3-5 timer
- Personlig og digitalt kursbevis som kan deles ved gjennomført kurs
- Lagre leksjoner som favoritter
- Format for kurset: Strategi for sosiale medier online kurs
- Målgruppe: Bedriftseiere og markedsføringsansvarlige som ønsker å forbedre sin sosiale medier-strategi