Fakta
Informasjon oppdatert
9. januar 2023.
Om studiet
Internkommunikasjon og merkebygging lærer deg at det er medarbeiderne som gjennom sine forutsetninger og adferd skaper verdier for forbrukere og andre interesserte.
Internkommunikasjon og merkebygging gir deg innsikt i hvordan kulturen og miljøet på arbeidsplassen påvirker medarbeiderne sitt engasjement i merkevaren.
Kurset setter HR-ledelse og merkebyggingsteori i sammenheng, og fokuserer på viktigheten av organisasjonens menneskelige kapital. En bedrift er avhengig av den menneskelige kapitalen (de ansatte) for å lykkes, og dette kurset gir deg verdifull og nyttig kunnskap om fagområdet. Det vil hjelpe deg til å lykkes med å bygge merkevaren gjennom de ansattes adferd og væremåte.
Internkommunikasjon og merkebygging består av følgende tema:
- Intern merkebygging
- Å definere merket
- Gjøre merket levende
Forelesingene i kurset er på engelsk. Oppgavetekstene vil være på norsk.
Opptaksinformasjon
For å kunne søke på dette emnet må du møte ett av kravende nedenfor:
- Generell studiekompetanse
- Generell studiekompetanse etter fagopplæring med fag/svennebrev eller yrkespraksis og utdanning etter 23/5 regelen
- Realkompetanse
Dokumentasjonsfrist
- Du må sende inn dokumentasjon som bekrefter at du er kvalifisert for opptak i løpet av en måned
Søknadsfrist og oppstart
- Hver dag, hele året.