Fakta

Lærested:
Sted:
Høgskulen i Volda
Studietype:
Høyere nivå
Studietempo: Deltid
Studiepoeng:
30
Søknadsfrist: 1. mars

Informasjon er oppdatert av Høgskulen i Volda

25. april 2024.

Om studiet

Målgruppa for studiet er barnehagelærarar utan spesialpedagogisk utdanning som arbeider i barnehagen. Vidareutdanninga tek for seg dei mest frekvente vanskane i barnehagealder. Desse er knytt mellom anna til samspel og åtferd. Tidleg innsats og inkludering er sentrale perspektiv. Studiet gir innsikt i barnehagefaglege, institusjonelle, relasjonelle og individuelle utfordringar, og det å kunne skape inkluderande leike- og læringsmiljø står sentralt. Utdanninga er eit tilbod under satsinga Kompetanse for framtidas barnehage frå Utdanningsdirektoratet når det gjeld vidareutdanning for barnehagelærarar.

Undervisningsopplegg

Studiet er samlingsbasert og elles organisert gjennom læringsportalen Canvas. Det er tre samlingar (kvar på to dagar) i Volda i semesteret. Det er obligatorisk oppmøte til samlingane. Det er i tillegg lagt opp til skriftlege og/eller munnlege mellomarbeid på nett mellom samlingane. Det skal leverast ei semesteroppgåve/heimeeksamen på ca. 5000 ord. For å gå opp til eksamen må alle arbeidskrav og oppmøte knytt til emnet vere oppfylt. Du kan lese meir om vurderingsordningar og eksamen i studie- og emneplanane.

Opptaksinformasjon

Søknadstype: Kompetanse for framtidas barnehage. Søknadskode: 4285

Anbefalt forhåndskunnskap

Fullført lærarutdanning (barnehagelærar eller liknande) og vere i arbeid i barnehage.

Alle utdanninger innen