Dyktige og engasjerte barnehagelærarar er etterspurde arbeidstakarar over heile landet. Det er eit meiningsfullt yrke med eit stort ansvar der du får brukt deg sjølv og evnene dine på å rettleie barn på ein positiv måte. Pedagogikken i barnehagen handlar om å kunne legge til rette for at alle barn i barnehagen, uansett alder og bakgrunn, skal oppleve å leike, undre seg og lære ut frå eigne føresetnader. Denne kompetansen skal du bruke når du skal leie det pedagogiske arbeidet, og når du skal samarbeide med personalet. Du skal også samarbeide med foreldre og faginstansar utanfor barnehagen. Det er eit yrke der du får utvikle deg sjølv og vere med på å bygge kompetanse i personalgruppa.
Gjennom utdanninga skal studenten tileigne seg kunnskapar og ferdigheiter som kvalifiserer for utøvinga av barnehagelæraryrket. Målet er å utdanne ansvarlege, handlekraftige og reflekterte barnehagelærarar. Det vert lagt vekt på at det er viktig med samarbeid, forståing og dialog med heimen til barnet og andre instansar med ansvar for barns oppvekst. Barnehagelærarutdanninga skal vere med å bidra til inkluderande praksis i barnehagen. Praksisopplæringa omfattar 100 dagar. Alt fråvære i praksis må takast att.Praksisopplæringa skal vere rettleidd, variert og vurdert og er eit samarbeid mellom høgskulen og praksisbarnehagen. Praksis skal bida til kontinuitet, samanheng, progresjon og ha ei klar forankring i kunnskapsområda. Det er praksisopplæring i alle studieåra. Undervisningsaktivitetar på høgskulen vil førebu studenten til god profesjonsforståing. Erfaringar frå praksis vil vere utgangspunkt for teoretiske refleksjonar.Praksis 3. studieår kan vere på eigen arbeidsplass under føresetnad av at studenten får rettleiing, variert og vurdert praksis. Dette vil utgjere 40 dagar. Barnehagen skal velje kvalifisert praksislærar som har førskule- eller barnehagelærarautdanning, og minimum tre års relevant arbeidserfaring etter fullført pedagogisk utdanning og formell rettleiarkompetanse.