Nøkkelinformasjon

Lærestedets logo
Lærestedets logo

Lærested

Studiested

Stavanger

Nivå

Fagskolegrad

Studiepoeng

60.0

Semester

4

Kostnader

4 000,- for hele studiet

Studieform

Nettstudium

Studietempo

Deltid

Søknadsfrist

15. april

Oppstartsdato

Høst

Godkjenninger

  • Nokut
  • Lånekassen

Om studiet

Studiet gir deg ny kompetanse innen markedsføring, og gir deg en basis for å fungere i spesialiserte roller innen digital markedsføring så som å kunne arbeide med digitalisering, visuelle virkemidler, innholdsmarkedsføring. Vi legger også vekt i studiet på at studentene skal kunne bidra til utvikling og strategiutforming for virksomheten innen markedsføring og digitale kanaler.

Utdanningen passer for deg som enten har fagbrev innen salg, service og medier og kommunikasjon, eller har relevant yrkespraksis innen disse områdene.

Emne 1: Markedsføring i digitale kanaler (15 studiepoeng)
Emne 2: Digitale kanaler (15 studiepoeng)
Emne 3: Innholdsmarkedsføring (15 studiepoeng)
Emne 4: Visuelle virkemidler (7,5 studiepoeng)
Emne 5: Praktisk prosjektarbeid (7,5 studiepoeng)

Totalt 60 studiepoeng

Alle utdanninger innen