Fakta

Lærested:
Sted:
Oslo
Studietype:
Master, 2 år
Studieform: Undervisning ved lærestedet
Studietempo: Heltid
Oppstart: Høst
Studiepoeng:
120

Informasjon oppdatert

3. januar 2023.

Om studiet

Denne mastergraden gir ettertraktet og spesialisert kunnskap innen datadrevet digital markedsføring.

Datadrevet markedsføring baserer seg på informasjon og innsikt og bidrar til bedre og mer effektive markedsføringsaktiviteter. Gjennom denne mastergraden får du oppdatert og ettertraktet kunnskap om hvordan ny teknologi, datainnsamling og analyse kan benyttes til å ta bedre beslutninger og utvikle markedskampanjer som virkelig treffer blink.

Studiets oppbygging

Hos oss får du studere fag som:

• Introduction to IS Research
• Digital Consumer Behavior and Consumer Neuroscience
• Ethics, sustainability and society 
• Business Intelligence and Dashboards
• Digital Communication and Social Media Marketing

Karrieremuligheter

Med denne mastergraden er du kvalifisert til stillinger som:

• Markedsansvarlig
• Sosiale medier-ansvarlig
• Innholdssjef
• Forretningsutvikler
• Markedsanalytiker

Alle utdanninger innen