Nøkkelinformasjon

Gokstad Akademiet Logo
Gokstad Akademiet Logo

Lærested

Nivå

Fagskolestudium

Studiepoeng

5.0

Semester

1

Studieform

Nettstudium

Studietempo

Deltid

Søknadsfrist

1. desember

Om studiet

Kurset henvender seg til de som jobber med å bygge og vedlikeholde kunderelasjoner. Deltakerne lærer hvordan de kan arbeide med dialog- og relasjonsmarkedsføring, lojalitetsbygging og kundeoppfølgingssystemer til effektiv bruk av salgsverktøy. De får kunnskap om ulike salgsverktøy og Key Account Management (kundeledelse), gjennom informasjonsinnhenting om den digitale utviklingen, trender, psykologi og metoder.

Undervisningsopplegg

Utdanningstilbudet gjennomføres digitalt på den tiden deltaker selv ønsker å bruke og hver enkelt deltaker har sin egen progresjon. Varighet på gjennomføring for tilbudet er fleksibel innen tiden 01.06.2021 til 31.12.2021. Tilbudet kan kombineres med jobb.

Vi benytter den pedagogiske læringsplattformen Itslearning.

Tilbudet er i tråd med våre studieplaner som er akkreditert av NOKUT.

Opptakskrav

Tilbudet vil gi 5 studiepoeng, og har følgende opptakskrav:

Fullført og bestått videregående opplæring og/eller godkjent realkompetanse.

Opptaksinformasjon

Søknad skjer på våre nettsider: www.gokstadakademiet.no

Karrieremuligheter

Key Account Management (KAM) ser på hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer som ligger inn under KAM-funksjonen, og hvilke systemer og metoder for organisering, planlegging og gjennomføring KAM benytter for å skape resultater.

Key Account Management gir en innsikt i hvilke systemer og metoder en key account manager baserer sitt arbeid på, hvordan nøkkelkunder kan identifiseres og ivaretas gjennom KAM.

Tilbudet tar opp hvilke egenskaper som kreves av personer som skal jobbe som KAM, og hvordan KAM kan bistå kunder med hensyn til strategi- og analysearbeid og i samarbeid med kunden for å skape resultater som er til felles beste.

Kvalifikasjon/tittel

Nettkurs