Fakta

Studietype:
Kurs
Studieform: Nettstudium
Studietempo: Deltid
Oppstart: 12. januar
Studiepoeng:
0

Informasjon oppdatert

1. juli 2022.

Om studiet

I dette kurset får du innsikt i hvordan sosiale medier som teknologier kan bidra til gevinstrealisering innenfor ulike forretningsområder og eksisterende forretningsfunksjoner i en virksomhet. Kurset er det tredje i serien Digital forretningsforståelse. Kurset er det første av tre i serien Digital forretningsforståelse. Kurset gjennomføres digitalt over tre uker, med tre 3-timers samlinger til oppsatt tid og øvrige læringsaktiviteter via læringsplattformen Insendi. Kurset starter12. januar 2023.

Innføring og utnyttelse av teknologi for effektiv samhandling internt og kan styrke en sosial kapital i en virksomhet gjennom tilgang til kunnskap og ressurser som går utover eget etablert nettverk.

Temaer:

  • Sosiale medier rolle i forretningsdrift
  • Social CRM
  • Teknologier for effektiv samhandling
  • Åpne innovasjonsprosesser
  • Digital markedsføring

Kvalifikasjon/tittel

Mulig å formalisere med 7,5 studiepoeng (tre kurs i samme serie)